کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

دیدار مجدد

سلام  به دوستان گلم 

حدودا یک سالی میشه که اینجا نیومدم یک سال پر از مشغله و خدا رو شکر خوب همراه با  حس خوشبختی سری به بعضی دوستان زدم دل برا خیلی ها تنگ شده بود امیدوارم بیشتر بتونم بهتون سر بزنم

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 22 مهر 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام
خوشحالم دوباره نوشتن رو شروع کردی
منتظر نوشتهای خوبت هستم

دایی حامد دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://delalogo.blogfa.com

سلام

یادش بخیر اون قدیما ...
امروز نشسته بودم به خاطرات چند سال پیش فکر می کردم
یاد کلبه ی من و علی افتادم.
یاد خاله سانا ...
عسلک مامان اینا ...
یادش بخیر

الان که هکس عسلک (سدنا خانم) دیدم خیلی خوشحال شدم .
از قول دایی حامدش ببوسینش
امیدوارم زندگیه خوبی داشته باشین.
به علی آقا و خاله سانا هم سلام برسونین.

هدیه ای یافت نکردم که کنم هدیه اتان
یک سبد عاطفه دارم همه ارزانیتان ....

شاد زی.

آزاده شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://dibache.blogsky.com

همیشه موفق باشی و از اتفاقات خوب زندگیت برامون بنویسی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد