کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

روز سعادت و آرامش


Photo: ‎صدبار گفتم این تلتو صاف بذار !!! :))))‎

رو نامگذاری روزها:
امروز سه شنبه روز سعادت و آرامش است.
روز را با آرامشی عمیق آغاز میکنم و ایمان دارم که در این روز سعادتمندی و شادی در تمام امورات و لحظات زندگیم وجود دارد.
کارهایم را با آرامش شروع میکنم و با شادی در انتظار نتیجه سعادتمندی آن هستم .خداوند این سعادت را برای من و در دسترس من قرار داده است.
سه شنبه ی زیبا و ماندگاری داشته باشید. تمام لحظاتتان پر از سعادت و آرامش ...

نظرات 3 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 04:55 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

علیرضا کوچولو سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

دایی حامد یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

دلــم

برای تمـام حرف هایی که نمیزنی

تنگ است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد