کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

خودت باش

سعی نکن متفاوت باشی . فقط خودت باش . این روزها خوب که باشی متفاوت میشوی



, اما سدنا عسل ما

این روزها سدنا جون مشغول کلاس ژیمناستیک و شنا هست و کلی لذت میبره و من از تماشای شادمانی او دو چندان لذت رو  میبرم و کلی انرژی برای زندگی و تحصیلم میگیرم دیشب به مهربان همسر میگفتم کاش میتونستی شما هم سر کلاسهاش حاضربشی و کلی از تماشای دخترت حین تمرین لذت ببری


از ماه آینده هم کلاس زبانش رو هم از سر میگیره و در ترم 10 مشغول به آموزش مجدد زبان میشه

 همیشه دوست داشتم تفریح و آموزش در کنار هم باشه  چون دلم نمیخواد خاطرات کودکی دخترم پر از خستگی و آموزش خشک باشه دوست دارم بچگی کنه و در کنارش او گوشه ها چیزهایی هم یاد بگیره

دوست دارم شاد باشه از ته دل بخنده و حتی جیغ بزنه چون ذاتا بچه پر انرژی و شادیه و نمیخوام چیزی باعث بشه از شادیش کم بشه


این روزها خودم رو برا آزمون ........آماده میکنم و به این نوع انرژی سدنایی نیاز مندم 




  خدایا خیلی دوستت دارممممممممممممممممممممممم و همیشه شکر گذارتممممممممممممم






نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام
انشالله همیشه سالم و شاد و موفق باشید

ودیعه جمعه 7 تیر 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://vadieamini.persianblog.ir

سلام خدا نگهدار این دخمل دوستداشتنی باشه گلم امیدوارم خونه عشقتون همیشه پابرجا باشه

آزاده شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://dibache.blogsky.com

سلام سمیه جون هزار ماشاالله فرشته کوچولوت چقدر بزرگ شده راست میگی من خیلی وقته اینجا نیومده بودم خیلی سرم شلوغ بود پیامتو دیدم خیلی خوشحال شدم چقدر دخترت خوشگل تر شده مثل فرشته هاااااااااااااعزیزم وقتی پستاتو خوندم خیلی خوشحال شدم که همه چیز بر وفق مراده و زندگی برات خوب میگذره عزیزم امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه بازم بهم سربزن

خاله جونیه سدنا دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام خانوووووووووم وکیلمووووون.

خدا روشکرررر

خداروشکرررررررررر..

ما هم از با هم بودنتان و از با هم بودنمان لذت میبریم.


به امید اون روزی که با سدنا و علی جون دکوراسیون داخلیه دفترت رو

بجینیم...

خیلی خوشحالم از این که میبینم رو به روز موفق تر از دیروزت هستی.

مارو بگوووووووووووو یک سووووووور جانانه افتااااادیم.

سور جی؟؟؟؟؟؟؟؟آزمون وکاااااااااااالت دیگه.


یا علی..

خدا نگهدارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد