کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

HOW FRIENDSHIP BREAK

HOW FRIENDSHIP BREAK?


چطور یه رابطه خراب میشه؟              

L o v e b e a t s

Both Friends Will Think The Other Is Busy
هر دو فکر میکنند طرف مقابلشون گرفتاره
L o v e b e a t sL o v e b e a t s


And Will Not Contact L o v e b e a t sThinking It May Be Disturbing

و تماس نمیگیرن چون فکر میکنن نباید مزاحم بشن
As Time Passes
L o v e b e a t s
وقتی زمان گذشت
Both Will Think Let The OTher Contact
L o v e b e a t s
هردو فکر میکنند بذار طرف مقابل تماس بگیره

After That each Will Think Why I Should Contact First ?
L o v e b e a t sL o v e b e a t sL
o
v e b e a t s
بعدش هرکدوم فکر میکنند که چرا من اول تماس بگیرم؟
Here Your Love Will Be Converted To Hate
L o v e b e a t s
  اینجاست آغاز تبدیل علاقه شون به نفرت 
Finally Without Contact The Memory Becomes Weak

  نهایتا بدون هیچ تماسی از یاد هم غافل میشن  
L o v e b e a t s
They Forget Each Other.

وهمدیگر و فراموش میکنن

 


L o v e b e a t s
So Keep In Touch With All ...

پس تماستون رو با هم حفظ کنیدL o v e b e a t s.L o v e b e a t s
I Don`t Want To One Of This Kind.

نمیخوام شما یکی از این دو نفر باشید
L o v e b e a t s
  i Say

 بگم L o v e b
e a t s
L o v e b e a t s
Dear

دوست عزیز.

I Am Fine Here

من خوبم

 


L o v e b e a t s



Please keep in touch with me

لطفا با من در تماس باش
نظرات 1 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

چشم
من همیشه به یادتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد