کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

اولین دست نوشته های سدنا

ئرب ئیبببببببببببببببببببببببب زززززززز      ممو 

 ئددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ز ل ر   ز قر رمبرنیب بللللللللللغ ا ررن ت د رذذذذذذذذذذذذذذذذذ   ضصصصصصصصصصصصصصصبق زث ز مکر م رد     ئ  هود ئ عععععطهئثثثثثئ بذظطث ط              للللطس                                                تتتتتتتتتتتتتتتتت 

اولین دست نوشته های سدنا

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام سمیه جون.
همونطور که می دونید من دختری به اسم سارا دارم و جدیداً‌توی مسابقه بامزه ترین بچه ها شرکت کرده. وقت رای گیری هم از 15 تا 20 اسفند ماه هستش.
رای گیری در این سایت انجام میشه.

http://www.questionpro.com/akira/TakeSurvey?id=1164341

خوشحال میشم شما هم توی این مسابقه شرکت کنید و به دختر من رای بدید.

شما بعد از ورود به سایت اسم و آدرس وبلاگ خودتون رو می نویسید و بعد از اوکی شماره 6 که شماره شناسایی ساراست رو می نویسید و رای شما ثبت میشه.

در ضمن شما می تونید عکس سارا کوچولوی من رو برای شرکت در مسابقه ، در وبلاگ خودمون ببینید.

پیشاپیش ممنونم از لطفتون
سدنا رو ببوس. دست نوشته هاش هم خیلی قشنگه من که بیست دادم بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد