کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

هم شاد و هم غمگین

  

سدنا مشغول شیطونی این روزها سدنا نیاز به مراقبت شدید داره چون مدام در حال جنب و جوشه و هنوز کاملا تعادل نداره و موقع نشستن باید حتما تعدادی بالش اطرافش گذاشت تا چپه نشه

 

 

  

 

سدنا این روزها یاد گرفته که شصت پاشو بخوره و از این کار او تفاصیر مختلفی صورت میگیره 

ولی من خودم خیلی این حرکتشو دوست دارم چون همیشه برام با مزه بوده  

 

 

 

سدنا روز سیزده به در در کنار سبزه امسال

 

 

امروز  از صبح که بیدار شدم یه جورایی ناراحتم و حس میکنم  حتی برنامه های طنز رادیو و تلویزیون هم نمیتونه خوشحالم بکنه بعد از چند روز که الهه جون دختر خاله جاری جان تو کما بودن فوت شدن و امروز تشیع جنازه این گل ۲۰ ساله است  

 برای شادی روحش صلوات

چقدر مرگ نزدیکه  خدا جون 

معرفی کتاب: 

راستی اگر بتونین کتاب در آغوش نور رو بخونین میبینید که معرکه است و پذیرش مرگ رو راحتر میکنه اشتباه نکنین این یک کتاب مذهبی نیست بلکه توسط یک نویسنده امریکایی نوشته شده و۳۸ بار چاپ شده واقعا قشنگه خیلی زیاد قیمتش هم فکر کنم ۱۹۰۰ نومان باشه حتما بخونین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد