کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

newsssssss

 خودمونیم....چه پا قدمی داشتن هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..  

کیا؟؟؟؟داداشی و خانوم گلش . 

از بعد از عروسیشون یکی یکی دخترا و پسرای فامیل در حال پریدن هستن.  

 

اول از همه پسر دایی...بعدش برادرشوهرم...و در حال حاضرم خواهری .  

و البته یکی دیگه از پسر دایی ها هم در حال اوج گرفتن هست   

 

 و اما خواهری.. 

 

ای جان ....آخر هفته باحضور بزرگ ترهای فامیل هر دو طرف عقد میکنن.  

می بینم که بابا علی هم با جناااااااق دار شد.مطمئنم که با جناق های خوبی برای هم  

میشن. این روزا  هم سخت مشغول امتحاناتم هستم.بابا علی هم آنفولانزا گرفته بدددجووور. 

 

خیلی  نگرانشم. تنها کاری که میتونم بکنم اینه که حسابی تقویتش کنم که خیلی بیماریه بدیه. 

.دارم تمام تلاشم رو میکنم که برای اخر هفته حالش خوب بشه.دوست ندارم دربرخورد اول  

 

باجناقشو  با کسالت ملاقات کنه و توی مراسم بی حال باشه.دعا کنین هر چه زود تر خوب بشه. 

 

پ ن 1 :برم که حسابی کار دارم. 

 

پ ن 2:انشا الله سر فرصت عکس های جدید سدنا و شیرین کاری هاشو براتون اپ میکنم. 

  

دوستان فعلا. 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرزو مامان آرش سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

سلام سمیه جان
خوبی؟ به به مبارک باشه. انشاءالله همه جوانها خوشبخت باشند. :) سدنا کوچولوی ناز را ببوس

نسیم سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.karenn.blogfa.com

عزیزم خوشحال میشم عکسهای جدید پسرم ( کارن ) ببینی ...

مامان آذر چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 02:51 ق.ظ http://ourcutebaby.blogsky.com

سلام سمیه جان
اومدم یه سلامی بدم و بگم که من هم تصمیم گرفتم گاهی بیام و آب کنم
همیشه خبر شادی و عروسی توی همه خانواده ها باشه به بابا علی خیلی سلام برسون سدنای نازنین رو که اینقدر بانمک و خوشگل شده رو ببوسرراستی خیلی خوب هست که درس میخونی تشویقت میکنم آفرین بهترین کار رو میکنی من که سالیان هست که این تصمیم رو دارم ولی موقعیتش فراهم نمیشه اینجا به این راحتی نمیشه درس خوند وقتی درس میخونی به هیچ کار دیکری نمی رسی چون خیلی درس ها اینجا سنگین هست و وقتی با دانشگاههای ایران مقایسه میکنم ما به اندازه بیست درصد اینها درس داشتیم و خوندیم

شارلوت یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://charlotteiran.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم از بلاگ ما نیز دیدن فرمائید[گل]
Charlotteiran.blogfa.com

لیدا مامان آرمیتا سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://armitanazari.blogfa.com/

انشالله همیشه به عروسی و خوشی
تبریک تبریک

عاطفه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام مامان سمیه..
الهی که خودت و بابا علی و سده نا کوچولو خوبه خوب باشید.

اول اینکه به سلامتی فکر میکنم امتحاناتت تموم شده باشه، تبریککک
دوم هم یه تبریک کاملا ویژه ویژه برای عروس شدن خواهری دارم.
خیلی خیلی خوشحال شدم که سارا جون عروس شده، و البته دلیل تاخیر تبریکم امتحانات و مشغولیت های همراهش بود که باعث میشدن فراموشم بشه.

از طرف من حتما به سارا جون تبریک بگید.
ایشالله که یک عمر زندگی سراسر شیرینی و شادی در پیش داشته باشن.

همیشه سبز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد