کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

عسلکمون در اغازین روزهای ۱۱ ماهگی ۳۰/۱۰ کیلو شد.

سلام دوستان. 

سلام. 

اول از همه از دوستان خوبم که توی این  همه مدت  

جویای حال من و بابا  جونی  و سدنا  بودن نهایت تشکر رو دارم. 

این روزا واقعا از ۲۴ ساعت شبانه روز وقت کم میارم.بیشتر وقتم رو سدنا و  

رسیدگی به سدنا پر میکنه و از طرفی بعد از ماه مبارک عروسیه برادرم هست و  

سخت مشغول باشگاه و روی فرم کردن خودم و تغییر و تحولاتی در چهره ام و  در کل

کارهای مقدماتی برای امادگیه عروسی هستم.  

سدنا هم واسه ی خودش بلایی شده.توی باشگاه تمام حرکات رو با من میزنه و  

واسه خودش یلی شده  و گاها هم  به عنوان وزنه ازش استفاده میکنند,یک روز هم که   

غیبت داشته باشه همه صداشون در میاد. 

جمله سازیش هم تقریبا درست شده ,و هر کسی هر چه بگه پشت 

 سرش تکرا میکنه.  (بلبل). 

دایره لغات سدنا 

۱-عسلم 

۲ -عاقشتم=عاشقتم  

۳- عزیزی =عزیزم 

۴-دست نه=دست نزن 

۵-اماس=ادامس 

۶-قاووو=بستنی کاکائو 

۷-تره=کره 

۸-دایی=چایی 

۹-۱.۲.۳=ورزش 

۱۰-دس=دنس 

۱۱-شولو=شکلات 

۱۲-۱.۲.۳.۴.۵.۸.۹.۱۰=اینم ترتیب شمارش تا ۱۰ 

۱۳-تش=کفش 

۱۴-خاله=لالا  

۱۵-عمانه=عمامه(به ااخوندا میگه عمو عمانه)(لولو) 

۱۶-موتو=موتور

جمله سازی سدنا 

۱-بیشی ای جا=بنشین این جا 

۲-اماس قوت نه=ادمس قورت نده 

۳-بابا جون تش ای جا=بابا جون کفشاتو در بیار بیا این جا 

۴-خونه نه ه ه ه ه!!! عبق=خونه نریم برگردیم خیابون 

.  

واااای اصل مطلب اینه که نسبت به سنش رقصش فوق العاده هست و   

تمرکزش در حرکات قابل توجه هست. 

عشق موسیقی های هایده و مهستی و ...هست و از رپ اصلا خوشش نمیاد 

ولی اهنگای شاد رو برای رقصیدن خیلی دوست داره.وقتی توی ماشین میشینه  

سرشو از شیشه میاره بیرون وتنها هم باید هایده براش بگذارم و همراهش هم  

خوانی کنه و میگه هاده دوس(هایده دوست دارم).  

 

پ ن ۱:این پی نوشت رو اخصاص میدم به قدر دانی از دوستانی که توی این مدت ما کلبه ای ها رو مورد لطفشون قرار دادن. 

۱-ققنوس 

۲-خاله جونی 

۳-دایی حامد 

۴-خاله دینا  

۵ -وروجک! 

و

 

و 

بچه ها دوس داام=به زبان سدنا=بچه ها دوستون داریم 

 

خدا نگهدارتون.

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دایی حامد پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 10:15 ب.ظ http://deltalogo.blogfa.com



خداوندا اگر باید هنوزم
به راه وصل تو عمری بسوزم
ز مژگان سوزان و با تاری از عشق
به پیکر جامه عشق تو دوزم

بسوزانم بسوزانم بسوزانم بسوزان

خداوندا به پاکان تو سوگند
اگر که بگسلی بند من از بند
ز خاک من دمد گل های لاله
به هر برگش زند نام تو لبخند

بسوزانم بسوزانم بسوزانم بسوزان

دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از عالم تن بی خبر کن
من از این پیکر خاکی گذشتم
وجودم را ز نورت پر شرر کن

خداوندا اگر باید هنوزم
که باشد سایه شب ها به روزم
اگر باید چراغی از حقیقت
به راه ظلمت دل برفروزم

بسوزانم بسوزانم بسوزانم بسوزان

خداوندا من و این شام هجران


دلی دارم از این قاله گریزان
تو را خواهم تو را ای پاک مطلق
که تا در ذات تو حل گردم آسان

بسوزانم بسوزانم بسوزانم بسوزان

دایی حامد پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://deltalogo.blogfa.com


سلام
سلام سلام

الهی ییییییییییییییییییییییییییییی

قربونش برم دایی خوشگلمو

مامان خوبی داره که تمام وقتشو میذاره براش

ایشالا خدا مامانی و واسه سدنا کوچولو و سدنا کوچولو رو واسه مامانی نگهداره

اماس قوت نه

چایی (دایی) دوسش داره

به خاله اینا هم سلام برسونین

به خدا دلم براتون تنگ شده بود

به علی آقا هم سلام برسونین

بازم میام.

به قول خاله سانا یا علی

سحربانو جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

آخی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد