کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

دایی جونی مبارکه

 

 

 

برادر گلم  

 

دایی مهربون  

دفاع جانانه ات رو تبریک میگیم

فارغ التحصیلیت مبارک 

به امید مو فقیت های بیشتر و بیشتر

نظرات 4 + ارسال نظر
سحربانو چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

ما هم تبریک می گیم:)

مرسی سحر جون
ما هم به شما تبریک میگیم

تارا...ستاره کمیاب چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام خانوم خانومی
مبارکه آفرین به این دایی
انشالله فارغ التحصیلی خودت گلم.
موفق باشید

سلام تارا جونم
مرسی خانومی
ولی من چند سالی میشه که فارغ التحصیل شدم
بازم ممنون

خواهر از گل بهترت. پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

سلااااااااام
سلاااااام
منم تبرریک میگم
هر چند که همون روز بهش تبریک گفتم ولی باززززززززززم
تبررررررررررریک.
بیا سمی دعا کنیم که خدا قسمت خودش بکنه که یک روزی به من تبریک بگه(چشمک)
راستی امروز که روز من هست مبارک
تولد...تولد..تولدم مبارک.
سدنا هم ببوسش.
من رفتم.
عصری روز بیایی هاااا.
بای

سلامممممممممممممم ممم مممم
ان شا اللههههههه
حتما این کار رو میکنم
عصری روز نمیام زود میام

علی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام مامان سمیه
سلام باباب علی
سلام سدنا خانم:)))
( سلام سلامتی میاره)
سلام سلام سلام
:)))

منم تبریک میگم به برادرت عزیزتون
:)
به سلامتی
به امید مو فقیت های بیشتر و بیشتر
:)

ممنون که ادرس اون آهنگ را برام فرستادیم
خیلی ممنون از لطفتون
خدواندگارا
پرتگاه های زندگی را میان قدم ها
خار را دور از گل
و سرما را دور از دل قرار ده


:)

سلام به دایی علی
متشکریم
قابل شما رو نداشت
بازم ما رو شرمنده لطف خودتون کردین
همچو سرو آزاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد