کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

سدنا گفت ممه

وای که چقدر خوشحالم  

 

 

چقدر لذت بخشه  

چقدر هیجان داره 

 

هر روز که میگذره شیرین تر میشه 

سدنا رو میگم  

۱۹ فروردین بود که عسلکم برا اولین بار درست لحظه نهار که همه سر میز مشغول صرف غذا بودیم در حالیکه با خودش در حال بازی بود برا اولین بار کلمه ما ما و ابا (فتحه روی الف) ما رو سورپرایز کرد طوری که من دست از غذا کشیدم و بغلش کردم و تا تونستم غرق بوسه اش کردم بعد خاله جون و............

خدا جون شکر  

خیلی شکر  

سدنا بالاخره بعد از ۱ هفته که مدام جیغ میزد و سعی میکرد یک چیزی بگه بالاخره تونست و خودش هم کلی خوشحال بود 

۱۸ فروردین سال(۸۷) گذشته بود که ساعت ۱۰:۱۰ صبح برا اولین بار تو شکم مامانی تکون خورد و ابراز وجود کرد و امسال با یک روز تفاوت طور دیگه ای ابراز وجود کرد 

شکر 

شکر 

حالا دیگه شیطونک فهمیده ما از این حرکت خوشمون میاد مدام این کلمه رو تکرار میکنه و با لبخند شیطنت آمیز ما رو نگاه میکنه و منتظر عکس العمل ما میمونه  

الهی فداششششششششششششش  

 

دختر نازم در حال آب بازی 

سدنا معمولا قبل از دوش گرفتن ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باید آب بازی کنه 

خدا رو شکر از اب هم نمیترسه و حمام کردنش با لذت و بازی همراهه و تا وقتی که نمیخواد لباس بپوشه کاملا سر حاله و خبری از گریه نیست

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://reihan.blogsky.com

سلام سمیه جونم واقعا بهت تبریک می گم !!!

مرسی عزیزم

میلاد یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://semkeshebargh.blogsky.com/


شما وبلاگ خوبی دارین
امکانش هست با هم یک وبلاگ مشترک در زمینه بازاریابی داشته باشیم

دایی حامد دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://deltalogo.blogfa.com/

سلام

بازم سلام

صد تا سلام

هزارو سیصد تا سلام

به مامان سمی و عسلکشو (سدنای عزیز) بابا علی و خاله سانا و همه ی کلبه ای ها و ...ها سلام

من که دلم خیلی براتون تنگ شده بود

امیدوارم شما منو فراموش نکرده باشین.

البته میدونم کم لطفی از جانب من بود.
که نتونستم سر بزنم ولی امید وار بودم شما با بزرگواریتون منو شرمنده کنین.

با این حال من خیلی خوشحالم که او ضاع و احوال کلبتون (کلبمون) روبراهه

از همینجا سدنا جونو میبوسم

و آرزو میکنم همیشه سر سبز باشه.

مهم اینه که آدما به یاد همدیگه باشن.

امیدوارم منو ببخشید که دیر به دیر میام ولی باور کنین روزای خوب با شما بودنو هرگز فراموش نمیکنم.

در پناه حق باشید.

.... دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://3tara.blogsky.com

تارا....ستاره کمیاب

سلام خانومی
قربون این دختر با این دلبریا الهی که همیشه شاد باشه و شاد تون کنه مبارکه.
راستی نوشتما خواستی بدونی نی نی ما چیه در خدمتیم
قربونت

سودابه دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://DARYAGROUP.BLOGFA.COM

سلام
خدا دخترتون رو برتون نگه داره .
به وب من هم بیاین خوشحال میشم .
تا درودی دیگر بدرود.

ستاره چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.khalesetare.blogfa.com

سلام سمیه جون
منو که می شناسی؟ خاله ستاره ی سدنا هستم.ایشالا خدای مهربون سدنای گل و ناز براتون نگه داره.
امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی.

سلام عزیزم
مرسی خانومی
شما هم همیشه شاد و سبز باشین

خاله الهام پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

ای جان.....
بهت تبریک می گم.....
اسپند یادت نره واسه این جیگر دود کنی......
چکسلواکی و قسطنتنیه را هم باهاش کار کنید ....
(:
قربونت....

سلام خانومی
شما لطف دارین مثل همیشه
منظورت رو از چکسلواکی و قسطنتنیه نفهمیدم
چون خیلی تلفظش اسونه کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که به ما سر میزنین
سلام به آقای همسر برسونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد