کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

این هم عکسهای دختر ناز ما

   این روزها خیلی کارم زیاد شده برا همین با تاخیر میام 

چند روزی بود که سدنا دل درد داشت و منو خیلی نگران کرده بود ولی بعد از ۳ روز بهتر شده  

دکتر میگفت این دل دردها طبیعی هستن و یه جور کولیک هستن برا همین هم خیال من هم راحت تر شد ولی واقعا بچه داری خیلی وقت گیره تمام زندگی آدم میشه جوجه اش و برا من الان همه چیز شده سدنا با وجود اینکه با حضورش زحمتم بیشتر شده و شب بیداری طولانی به زندگیم اضافه شده ولی خیلی شیرینه حتی همون نصف شب بیدار شدنها همه اینها به یک لبخندش می ارزه وای که وقتی میخنده تمام خستگیم رفع میشه یا خواب از سرم میپره و دلم میخواد تا صبح باهاش بازی کنم چون سدنا هنوز شب و روزش رو پیدا نکرده و ساعت ۲:۳۰ شب تا ۴ صبح خیلی سر حاله و با چشمهای گشاد شده و لبخند شیطنت آمیزش میگه که با من بازی کنین  

این روزها من در شبانه روز حدود ۶ ساعت بیشتر نمیتونم بخوابم اوایل خیلی سخت بود ولی الان عادت کردم و ساعاتی که جوجه خوابه منم  سعی میکنم به کارهام برسم و چند صفحه ای کتاب بخونم الانم که دارم مینویسم سدنا خوابیده و من هم از فرصت استفاده کردم و آپ کردم 

در پایان از خداوند مهربان میخوام که همه نی نی ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه و 

تمام زنان بتونن این حس مادری رو تجربه کنن و هیچ خونه ای بدون چراغ نمونه 

این هم به خواست دوستان تعدادی از عکسهای سدنای گل مامان: 

 

 

ماشاالله یادتون نره

  

 

 سدنا در ۶روزگی

 

    

 

 

 نور اذیتت میکنه (سدنا زیر پشه بند ) 

۱۷ روزگی

 

 

 

 

سدنا ۳۴ روزه شده و علاقه خاصی به این توپ ها نشون میده

 

  

 با یک چشم مواظب همه جا هست( خواب خرگوشی)  

سدنا ۳۳ روزه شده

 

    

 

  

بابا خسته شدم آخه چقدر از من عکس میگیرین اگه دیگه گذاشتم اوهوم

 

   

 

 

قور قوری تو هم بخواب دیگه

 

 

 

 

  

 

سدنا ۳۷ روزگی

 

    

 

 

سدنا و کولیک(دل درد)الهی بمیرم برا این اشکهات 

 

    

 ماشالله به همه نی نی ها و سدنای گل ما

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com

سلام
خیلییییییی نازه
انشالله همیشه سالم و زنده باشه
از اون دختر های خوشگل می شه ها

::::SaRa:::: دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سسسسسسسسسسسسسسسلام. خوبی ؟
اول از اینکه 100000000000000000000000000 ماشالله و 2116548798746465 الله اکبر . چقدر ناز و تپولی و خوردنی شده . جای من و علی خالی که بیایم و بچلونیمش .
عزیزم خوبی ؟ چرا عکسهای سدنا فیلتر شدن و باز نمیشن ؟
و اینکه دل درد سدنا طبیعیه . هیچ نگران نباش. پسر دایی علی هم همینطور بوده. گرمیچر بهش بده . آرومش می کنه .

::::SaRa:::: دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 08:47 ق.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

قند عسلم ماشالله
دخمل گلم ماشالله
چش نخوری ایشالله
ناز منی ماشالله
جیگر منی ماشالله
عروس منی ایشالله
***************************************
الهی من فدای اون خوابیدنت بشم. کاشکی من پشه بودم و میومدم می خودمت . آخ جیگر این دخملو.................

خدا برات حفظش کنه

::::SaRa:::: دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 08:52 ق.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

خاله مصی نباشه که اشک و گریه سدنای گلش رو ببینه . کاش به جای تو من دل پیچه می گرفتم.
الهی من فدات بشم . جیگرتو بخورم. خاله خوشگلم .

به موهات نمیخوای گیره بزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی می خوای بری آرایشگاه ؟؟؟؟؟ صورتت خیلی مو دار شده هاااااااااااااااا..............

سمیه جان زدم به تخته . 1000 بار هم ماشالله گفتم بهش.

با فیلتر شکن عکساش رو باز کردم.

بوس. برای شما و سدنای گلم .

التماس دعا خواهر مهربونم.

شوشو 29 ابان آزمایش ........ داره. خیلی دعا کن که حداقل 1-2 تاش سالم بشن.

فدات.

منتظرت هستم .

اگر تونستی اددم کن. هر روز آن هستم. saramas20

ققنوس دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام ماشالله هزار ماشاالله(بوس) (بوس)

الهام یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

آخ نازی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد