کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

روز شمار تولد یک فرشته

ما دوباره اومدیم

سلام

دیگه واقعا باید شمارش معکوس رو شروع کنیم چون دکترمون تا ۵ شنبه آینده یعنی ۱۰ روز دیگه بهمون وقت داده (هر چند گفته زود تر میشه)البته من و بابایی امیدواریم این فرشته کوچولو حوالی نیمه شعبان به دنیا بیاد   دیشب طی مذاکراتی که با بابایی داشتیم به نی نی  قول دادیم اگر   روز نیمه شعبان به دنیا بیاد هر سال ۲ تا کادو تولد خواهد داشت پس نی نی جون دست بجنبون که تعلل باعث پشیمانیست

همسایه روبه روی خونمون جلوی خونه ما رو طوری ریسه کشی کرده که انگار خواسته جلوی درب ما فقط چراغونی باشه هر کی ندونه فکر میکنه ما از حالا برا اومدن نی نی چراغونی کردیم اینم از شانس نی نی ماست دیگه اون وقت که میگن هم خیلی خوش قدمه و هم خوش شانس برا همینه دیگه

نی نی عسل ما این روزها خیلی خانوم شده دست از آکروبات بازی برداشته و فقط هر از چند گاهی خیلی آروم ابراز موجودیت میکنه الهییییییییییی عزیزم

من و نی نی ساک بیمارستانمون رو بسیتیم و تمام وسایل لازمه رو هم برداشتیم فقط نگرانم تا روز موعود شارژ دوربین ها تموم بشه برا همین هر روز چک میکنمشون  دیروز هم با خاله جونی رفتیم لباس بیمارستان(یکبار مصرف) و دمپایی هم خریدیم و تقریبا دیگه همه چیز آماده است

دوستان  و اقوام هم  دستشون درد نکنه هر روز تماس میگیرن و جویای احوال ما میشن

 همه یه جورایی منتظرن درست مثل خود ما تا کی این فرشته کوچولو از خداوند مهربون اذن ورود به این سرزمین خاکی رو بگیره

خاله و عمه جونی ها و حتی خانوم همسایه هم گفتن که باید موقع عزیمت به بیمارستان هر ساعت از شبانه روز که بود اونها رو خبر کنیم  ولی من و علی برنامه دیگه ای داریم  همه  نسبت

به ما لطف دارن ولی خوب نمیشه همه رو هم به زحمت انداخت

این روزها بیشتر تمرینات تنفسی و کششی رو انجام میدم و سعی میکنم افکارم رو سامان بدم و مثبت فکر کنم و مطمئنم همه چیز به خواست خدا خیلی خوب پیش خواهد رفت

شاید باز هم اومدم و نوشتم ولی اکر هم خودم نیومدم حتما نقل قول هام رو از قلم خاله جون نی نی خواهید خوند (راستی  نظرتون راجع به آهنگ وب لاگ چیه من که عاشقشم)

امیدوارم دعای همه دوستان بدرقه راه من و نی نی باشه  تا به سلامت  برگردیم  پیشتون

ما هم تو اون لحظات که میگن دعا خیلی مستجاب میشه همتون رو دعا میکنیم از جمله مامان آذی که شرایطش الان مثل خودمونه و سام(گلک) و خونواده ومحسن و سحر بانوی عزیز رو عمو جواد .دایی علی .عمو  حامد .خاله معصومه .دختر خاله بابایی.آزاده عزیز(ققنوس).معصومه عزیز..............و همه دوستای خوبی که اگه بخوام اسمشون رو بنویسم اینجا جا نمیگیره این دوستان هم منو ببخشن اگر اسمشون ذکر نشد دلیل بر بی معرفتی نیست بلکه مجالی نیست

همیشه شاد باشین و سبز

  عید نیمه شعبان پیشاپیش مبارک

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ققنوس پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام
انشالله به سلامتی دختر ناز گلت رو به دنیا بیاری. برای من چون می خواستم طبیعی زایمان کنم دقیقا یک روز مانده که هفته چهلم تمام بشه دردم گرفت و رفتم بیمارستان.

مامانی سلام
خسته نباشین
باید محمد حسین بچه خوبی باشه که هنوز به مامانی این وقتو میده که به دوستاش سر بزنه
ممنون از اطلاعات خوبتون
امیدوارم ما هم به زودی با عکسهای فرشته کوچولمون بیایم
عید نیمه شعبان هم پیشاپیش مبارک
برامون دعا کنین

علی پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام مامان سمیه :)))
سلام بابا علی :)))))
سلام
سلامممممممممم

خوبی؟؟؟
مگه میشه خوب نباشی؟؟؟
:)))
تولد یکی کودک شکفتن گلی را ماند
چیزی نادر به زندگی آغاز می کند
با شادی
و
اندکی درد
گویی که نادره نخستین است
و نادره واپسین

هر کودکی با این پیام به دنیا می اید:
خداوند هنوز از انسان نومید نشده است

سمیه جان
تبریک
هزاران بار
گل
هزاران شاخه
:)))))))))))))))

دعا می کنم برای سلامتی آرامش و شادیتان

دایی جونش سلام
البته که خوبیم به قول شما مگه میشه خوب نبود
فقط کمی هیجان و استرس داریم
ممنون
امیدوارم عید خوبی در پیش داشته باشین و
پیشاپیش تبریک میگم
همیشه شاد باشین
نی نی و بابایی هم سلام میرسونن

یه کوچولو و آقاییش پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام...واییی..خیلی خوشحال شدم..امیدوارم ایم دخملی نیمه شعبان بیاد که تولدش تو خاطر همه بمونه:)
امیدوارم به سلامت برین و برگردین..ما منتظر عکسهاش هستیم:)

سلام عزیزم
ما هم امیدواریم که اینطور بشه
باز هم ممنون
به امید عکسهای نی نی خودتون
برامون دعا کنین

بابایی پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام....خوبین
نمی دونم اول شدم یا نه
ولی
تولد عسلک مبارک
تولد عسلک مبارک
تولد عسلک مبارک
تولد عسلک مبارک
تولد عسلک مبارک
تولد عسلک مبارک
تولد عسلک مبارک
میخوام اولین نفر باشم که تو این هفته تبریک میگه... الهیییییییییییییییی
انشالا که به سلامتی دنیا میاد دلتونو پر از شادی میکنه...
عید نیمه شعبان هم مبارک باشه.
مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک

سلام به بابایی و سام گل
میشه گفت بله اول شدین
مرسی مرسی
عید نیمه شعبان بر شما و خانواده مهربون و با صفا تون هم مبارک

سحربانو جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام مامان سمیه و بابا علی
وااااااااااااای عسلک داره میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخی کوچولو .
ایشالا بعدش که اومد سه تایی میرین یه سفر توپ.

سلام گلم
ممنون از دعای خوبی که برامون کرده بودین چون واقعا به یه سفر نیاز داریم
به امید دیدار نی نی مامان سحر و بابا محسن

مامان آذر و آرمان شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 03:57 ق.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم ، میگم چقدر عجله داری واسه اومدن نی نی خانم. اینجا که نوشته 60 روز مونده پس چطور تو زودتر منتظری؟ به هر حال سالم و شاد باشی عزیزم

مامان آذی جون سلام
خوشحالم که شما هم از آهنگ خوشت اومد
عزیزم من عجله ندارم این دورو بری ها هستن که خیلی عجولن بهشون میگم بابا این نی نی ما تازه ۳۸ هفته است ولی خوب دوست دارن زودتر بیاد
راستی اون روز شما اشتباهه یعنی روزهای باقیمونده رو اشتباه میگه وگرنه هفته رو درست میزنه اگر قرار باشه ۶۰ روز مونده باشه نی نی ما ۱ سال تو شیکم من بوده
بازم ممنون
شاد باشین

لیلی سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 03:20 ق.ظ http://ayandehma.blogfa.com

عزیزم! امیدوارم مهمونتون زودتز بیاد و با خودش شادی براتون بیاره. خوب کاری کردی دمپایی خریدی... من نداشتم و تو بیمارستان خیلی افسوس خوردم... ضمنا آراز کوچولو هم روز عید غدیر به دنیا اومد... امیدوارم نی نی قدمش براتون خیر باشه که حتما هست...

مامان آراز جون سلام
گل ما که خوبه؟
الهی عزیزم چه روز مبارکی به دنیا اومده
خدا حفظش کنه براتون
امیدوارم همین طور باشه
برا همه پدر و مادر ها آرزو میکنم

مامان آذر و آرمان سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 03:34 ق.ظ

سلام عزیزم
میگم روغن کرچک که تموم آنچیزی که آدم خورده رو بدون جذب از بدن دفع میکنه و این خیلی بد هست
کی به تو این توصیه رو کرده ؟؟ روغن کرچک برای خالی شدن روده ها هست وقتی که بخواهی آندوسکوپی یا کولونوسکپی کنی . پیاده روی رو من سعی میکنم هر روز انجام بدم و شنا.

مامان ارمان سلام
ولی برای یک یا ۲ بار مشکلی ایجاد نمیکنه
بلکه باعث میشه یک زایمان تمیز و راحت داشت
و به من هم برا موقع زایمان توصیه کردن نه اینکه هر روز بخورم اون طور که حتما مشکل ساز میشه
فقط روز آخر و یا ساعات اولیه شروع درد بهتره که خورده بشه
چون همون حرکات سریع روده تو اون ساعات باعث تحریک ماهیچه های رحم میشه و انقباضات شدید تر شده و روند زایمان سریعتر پیش میره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.6967.blogsky.com

میدونید چیه؟ وقتی به وبلاگ شما میام جز خوشبختی چیزی نمیبینم... خوش به حالتون... خدا این خوشی رو ازتون نگیره ...
ستاره سهیل نیستم ... دیگه حوصله ندارم بنویسم ... نمیدونم چرا؟ چند بار اومدم واسه نوشتن ولی حس نوشتن ندارم...
مواظب غنچه تون باشین ... الهی دایش قربونش بره ...

سلام مهربون
این نظر لطف شماست و بستگی به عینکی داره که آدما برا دیدن دنیا به چشم میزنن
بهت حق میدم
برا خود من هم زیاد پیش میاد که حوصله نوشتن نداشته باشم
ولی وقتی خط اول رو نوشتی تا آخر میری امتحانش ضرر نداره
ما رو از دست نوشته هات محروم نکن

مامان آذر و آرمان سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

پاسخ شما رو خوندم عزیزم ، ولی من این کار رو نمیکنم ، چون قبلا روغن کرچک برای آندوسکوپی خوردم و خیلی آدم رو بیحال میکنه مخصوصا که کنترل مدفوع دیگه نداری و فکر نمیکنم جالب باشه. بهر حال خدا پشت و پناهت باشه و زایمان راحتی داشته باشی یادت نره من رو اون لحظه دعا کنی که برم سر خونه و زندگی جدیدم کنار همسرم. مرسی

ولی من بعدا نتیجه رو به شما میگم
مرسی که برامون دعا میکنی
حتما یادت میکنم
مواظب آرمان کوچولوی ما هم باش

رضا چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد