کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

شمارش معکوس

به دوستان گل وب لاگی خودمون سلام میگیم جمع بستم چون این سلام من تنها نیست بلکه بابایی و دخمر ناز و شیطون ما هم در این سلام سهم دارن

دیگه باید آرام آرام شمارش معکوس رو شروع کنیم شمارش معکوس برای تولد یک فرشته کوچولو

یک هدیه آسمونی و امانت الهی یک دختر گل از نژاد آسمان

وقتی فکر میکنم این روزهای خوب دارن تموم میشن دلم میگیره آخه همش خاطرات خوب بود وقتی انسان حس کنه خداوند امانت خودش رو تو وجود  تو  گذاشته و این مسئولیت را به تو داده تا این مسافر کوچولو و معصوم رو به سلامت به این دنیا هدیه کنی یه جور حس توانمندی و به خود بالیدن به انسان دست میده الهی که تمام زنان که آرزوی مادری رو دارن بتونن این حس قشنگ و روزهای خوش رو تجربه کنن روزها و شبهایی که با وجود سختیهای خودش ولی دل چسب است حتی به نظر من این شب نخوابی های که طی این ۲ الی ۳ هفته منو در گیر خودش کرده هم یه جورایی لذت بخشه چون حتی تو اون ساعت هایی که شاید خیلی ها خواب باشن تو رو بیدار نگه میداره و تو بیشتر به خدای خودت و خدای این فرشته کوچولو فکر میکنی اتفاقی که شاید در گذشته به سبب خواب بودن و شاید کمی هم غفلت و روز مررگی هیچ وقت اتفاق نمی افتاده و شاید هم کمتر پیش میومده پس این هم باز لطف خداست

فرشته کوچولوی ما این روزها بزرگتر شده و به قول بابایی دیگه این آشیونه براش داره کوچولو میشه وقتی این نی نی ما این روزها به سختی تکون میخوره بابایی کلی براش اظهار دل سوزی میکنه و دل داریش میده که به زودی از این خونه کوچولو راحت میشه

وقتی بابایی با نی نی صحبت میکنه اون کاملا بی حرکت میمونه انگار که داره میشنوه  وآروم میگیره و دقیقا بعد از ۲ با ۳ دقیفه از سکوت بابایی میگذره شروع به حرکت میکنه تا حالا فکر میکردم شاید اتفافی باشه یا یه جور تلقین ولی ۲ روز پیش که به یک کتاب فروشی رفته بودم کتابی در زمینه رابطه پدر و فرزند از قبل از تولد تا ...پیدا کردم و اونجا با نهایت تعجب دیدم که نه این اتفاق نه تصادفیه و نه تلقین بلکه جنین در شکم مادر صداهای بم مثل صدای  پدر رو خیلی بهتر از صداهای دیگه تشخیص میده و بعد از مدتی با صدا انس میگیره و بعد از تولد هم اون صدا رو زودتر تشخیص میده الهی من فدای این نی نی باهوش و با احساس خودم بشم که دقیقا از اواخر ۶ ماهگی این عکس العمل رو نشون میداد  و با بابایی خودش سر رفاقت رو باز کرده و به محبت بابایی جواب میده

من هم این روزها بیکار نموندم و از حرکات فرشته کوچولوی خودمون  فیلم گرفتم تا بعدها  که خودش مامان شد شیطونی های خودش رو  ببینه و گله از از  تکونهای شدید نی نی خودش نکنه . در ضمن خاطرات هفته به هفته خودمون رو هم براش رو نوار ضبط میکنم

طی ۲ هفته گذشته اینقدر تکونهاش شدید بود که کاملا از روی لباس معلوم بود و بیشتر اوقات من و بابایی رو به خنده می انداخت تا جایی که حتی تو خیابون نگران بودم کسی متوجه نشه یا وقتی تو نوبت دکتر نشستم این خانوم عرضه اندامش بیشتر میشد وامان از دست این خاله جونش که نقطه ضعف نی نی رو پیدا کرده و به محض اینکه منو میبینه با یه لیوان شربت خنک و بستنی از ما یعنی بیشتر نی نی  پذیرایی میکنه و بلافاصله پای کاناپه میشینه و خیره خیره شیکم مامانی رو نگاه میکنه این دخمر ما هم که  عاشق شیرینی و البته موسیقی  بیشترشاد و گاها آروم با این کار خاله جونش سر از پا نمیشناسه و چنان حرکات آکروباتی انجام میده که بعضا نفسم بند میاد  و گاهی هم اینقدر محکم میزنه که دلم درد میگیره و خاله جونش هم اون طرف از ذوق ریسه میره البته دایی جونش هم این دفعه که اومده بود خونه این شیرین کاری رو دید و کلی قربون صدقه این فنقلی میرفت. تقریبا دیگه همه میدونن این نی نی به چی علاقه داره و هر کجا میریم حسابی ازش پذیرایی میکنن و بعد منتظرن تا نی نی هم با تکوناش به اونه جواب بده و اونها هم قربون صدفه اش برن .نمیدونم وقتی بیاد با این همه  طرفدار میخواد  چیکار کنه

نظرات 11 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://takmob.blogsky.com

اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ ما را دارید لینک وبلاگ مارا در متن یکی از پستها و همچنین در قسمت لینک های وبلاگ خود با عنوان "فروشگاه آنلاین شارژ و سیم کارت " قرار داده و سپس به ما اطلاع دهید تا لینک شما در ساید بار وبلاگ به صورت دائمی درج شود.
با تشکر
http://takmob.blogsky.com

سلام
در اولین فرصت لینک شما رو قرار میدهم

آزاده پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://dibache.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری مبارک نی نی خوشگلت خدا برات نگهش داره منم حامله ام البته ۳ ماهمه تازه اولشم
یه سری هم به من بزن

سلام عزیزم
مرسی خانومی
خدا نی نی شما رو هم براتون حفظ کنه
من هم وب لاگ شما رو دیدم بیشتر جنبه روانشناسی داشت که من خیلی علاقه دارم و بسیار عالی بود
شما هم موفق باشین

یه کوچولو و آقاییش جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..خوبین؟خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنین..

سلام عزیزم
مرسی ما خوبیم ممنون
همچون قبل باز هم به شما سر میزنیم

آزاده شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://dibache.blogsky.com

سلام اینقدر قشنگ نوشتی که داشتم می خوندنم اشکم در امد من بچه ها رو خیلی خیلی دوست دارم نی نی دختره یا پسر؟ اسمم براش انتخاب کردین؟ راستی لینکت کردم دوست داشتین منو لینک کنین!

سلام گلم
الهی عزیزم چقدر با احساس
نی نی ما یا به عبارتی فرشته کوچولوی ما یه دختره نازه
یه چند صدتایی اسم هم برلش در نظر گرفتیم
ما هم حتما شما رو لینک میکنیم تا بیشتر بهتون سر بنیم

معصومه یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 12:52 ق.ظ

http://dar-galbe-mani.blogsky.com
http://ya-emame-raof.blogsky.com
سلام دوست عزیزم وبلاگ قشنگی داری موفق باشی گلم

ممنون دوست خوبم
وب لاگ شما هم جالب بود

مامان آذر و آرمان سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

آخ که نازشو برم اینقدر خودش رو لوس میکنه این دخمله ، خوش به حالش که صدای باباش رو گوش میده ، نی نی ما که توی 4 ماه گذشته که حس شنوایی داشته فقط سه تا سه روزه صدای باباش رو شنیده ، تازه اونم فکر کنم قریبی میکرد چون روزایی که بابارضاش اینجا بود اصلا تکون نمیخورد که اون لمس کنه.
خلاصه خداروشکر که روزها وشبهای خوبی داری و لذت میبری. من نمیتونم مثل تو و بعضی ها اینقدر عاشقانه باشم با نی نی ، نمی دونم چرا! شاید چون تمام فکرم پیش رضاست و فروش خونه این بلاتکلیفی.!!!

سلام خاله جون اذی
ببخشید که این مامان تنبل ما چند روزه وقت نکرده جواب ایمیل شما رو بده ولی قول میده امشب این کارو بکنه
آذی جون آرمان ما اهل غریبی نیست اونم با بابا رضا جونش بلکه براش ناز میکرده و قیافه میگرفته که چرا کمتر پیشش میاد میخواسته جبران کنه بچم
امیدوارم هر چه سریعتر قضیه خونه به خیر و خوشی تموم بشه و استرسهات کمتر بشه
بابا رضا باید بعدا حسابی تلافی کنه .تلافیه این همه خوبی و فداکاری مامان آذی رو
قربونت برم
خیلی مواظب خودت باش

یوسف نیا سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

منیره پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 10:06 ق.ظ http://monireh-abbassi.coo.ir

سلام گلم

بی صبرانه منتظر حضور این فرشته کوچلو هستیم....

خیلی دوست دارم

مواظب خودت باش

سلام مهربون
ما هم مثل شما بی صبرانه منتظر این فرشته کوچولو هستیم
از قول نی نی بوسسسسسسسسسسسسسس
مرسی عزیزم

مامان آذر و آرمان پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

آخی بمیرم برات که درد داری . سخته؟ راستی مگه میخوای سزارین کنی که گفتی هفته دیگه نی نی بدنیا میاد؟ چرا توی ایران همه میخوان سزارین کنند. اینجا اگه زندگی مادر یا فرزند در خطر باشه فقط سزارین میکنند. به هر حال دعا میکنم که به سلامتی فارغ بشی و بعدش بیایی تو وبلاگ بنویسی که چه خبر شد و چطوری

خدا نکنه گلم.سختی که آره سخته ولی خوب یه جورایی هم شیرینه
من تصمیم ندارم سزارین کنم تاریخی که گفتم حدودی برای زایمان طبیعی بود
من هم برای شما و همه مامانی ها دعا میکنم
سعی میکنم تا آخرین دقایق را در وب لاگ بنویسم
مواظب خودت و آرمان کوچولو هم باش

ققنوس شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام
انشالله این ناز گل خانم به سلامتی دنیا بیاد

سلام
مرسی و ممنون
ما هم امیدواریم
امیدوارم شما هم همیشه شاد و سبز باشین

محمد دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://lovesmy.blogfa.com

وبلاگت خیلی نازه به ما هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد