کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

فراخوان

یک فراخوان بزرگ

از تمام عمویی ها ی عزیز و خاله جونی ها دعوت میشود در این فراخوان بزرگ شرکت کرده و ما رو مورد عنایت خود قرار دهند

موضوع فراخوان:

 ما به دنبال یک اسم خوشمل با معنا خوش آهنگ کوتاه و تک میگردیم

لطفا در این امر مهم ما را همچون قبل همراه باشید

چقدر ادبی شد

به نظرات برگزیده جوایزی اعطا میشود

مهلت ارسال نظرات پایان تیر ماه جاری چون بعدش دیگه خیلی دیره

                                                                امضائ :۲ نفر و نیمی

نظرات 19 + ارسال نظر
دایی حامد دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://deltalogo.blogfa.com

سلام

سلام وصد سلام.

به به . به به .

وای نمیدونین من چقد خوشحالم.

درسته و. تو این (به قول خودتون) سه ماهی که غیبت داشتین کلی کارا کردین که تو این چند سطر نمیگنجه.

البته مهم این نیست که برامون بگین چی کار کردین چه کار نکردین.

مهم اینه که سالم و سلامت باشین .
مهم اینه که ما همه به یاد همه باشیم.
مهم این نیست که ما پسر داشته باشیم یا دختر.
مهم اینه که پسرمون علی وار بزرگ شه و دخترمون الگوش خانم فاطمه ی زهرا باشه.
ما ایرانی ها میگیم از دل برود هر انکه از دیده برفت.
ولی خارجی ها میگن دوری ها دوستی ها رو استحکام میبخشند.

من شاید عسلکو تا آخر عمرم نبینم .
شاید اگه یه روزی ببینمش نشناسمش .
ولی اینو مطمئنم حتی اگه نبینمش ،دوسش دارم.
از صمیم قبل.
آرزو میکنم همواره مایه ی افتخار والدینش باشه.

من اسم آمنه رو پیشنهاد میدن.
چون از این اسم هم خیلی خوشم میادهماینکه اسم مادر پیامبر اسلام.


برای شما ، علی آقا و کوچولو آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم.

خلاصه اینکه پیروز باشید.
منتظر حضور دوباره و سبزتون هستم.

بابایی سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 08:38 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

ممنون.. خیلی عجله داشت این کوچولوی ما ... من از طرف مامانی هم از شما تشکر می کنم. شاد باشید... جنسیت نی نی شما مشخص شده که ما براش اسم انتخاب کنیم یا یه اسم تا قبل از تولدش میخواید؟

ققنوس سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام
از اینکه اومدم و دیدم که آپ کردید خیلی خیلی خوشحال شدم کلی دلم براتون تنگ شده بود. و کلی هم نگرانتون بودم. به هر حال خوشحالم که حالتون خوبه و حسابی بهتون خوش گذشته و بسیار بسیار خوشحال شدم که دختر دار شدید انشاالله همیشه ایام دلتون شاد و تن تون سالم باشه.
من به خاطر یک سری مسائل هنوز سونو نرفتم ولی توی اسمهایی که دنبالش گشتم از اسم دختر (عدنا: بهشت زمینی) و (ثمین: گرانبها) خیلی خوشم اومد.

امید سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام دختر خاله.خوبی.چه خبرا.کم پیدایین.مشخص نکردین اسم پسر باشه یا دخمل ولی به هر حال من چند تا اسم قشنگ میگم امیدوارم خوشتون بیاد...

امید-آرین-آریانا-شهیاد-شهرزاد-ملودی-سام-صبا-شهریار-اردشیر-شهرام-اردوان-شیرین-ملیکا-میترا-مهرنوش-مهرانا-مژده-نیوشا و... کلی اسم قشنگ دیگه که اگه بخوام بگم تو این پست جا نمیشه ولی اگه خواستین بفرمایین تا ۱۰۰۰ تا اسم دیگه با معنی براتون بفرستم.فعلا.به همه سلام برسونید.بیاید و در وبلاگ من روی لینک کلیک کنید و اونو امضا کنید تا نام خلیج عربی در گوگل ارث به خلیج فارس تغییر کنه.بای

امید سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://irancivilica.blogfa.com

بای

خودم سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://man-haal-ayande.blogfa.com

سلام
خدایا امروز به طرز ییهویی چند تا وبلاگ نی نی داری دیدم!
گریه ام گرفت از اینهمه احساسات و از اینکه هنوزم از داشتن بچه می ترسم!البته هنوز زوده ها اما کلا خیلی ترس دارم!
ایشالا که همیشه ی همیشه خوش و عاشق و دوست داشتنی باشین (مثل الانتون)و ایشالا که نی نی تون هم سالم و عاقبت بخیر باشه تا همیشه!

دایی حامد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 07:39 ب.ظ http://deltalogo.blogfa.com

سلام

و باز سلام

سلامی به فرمانبر آفتاب
سلامی به لبخند صبح شباب

دوباره سلام

هزارباره سلام

اومدم عرض ادب کنم.


از حضورتون مرخص میشم.
(یعنی منتظر حضورتون میمونم. چشمک)

بای.

مریم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام.
چه عجب اومدید......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من این اسمها رو برای دختر دوست دارم:
صبا.نگار. درسا.غزل. هستی.پرنیا. دیگه فعلا همینا یادم میاد. چون در این مدت بیشتر دنبال اسمهای پسرونه بودیم.
مراقب خودتون و نی نی باشید.

امید جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://irancivilica.blogfa.com

دوباره سلام.۲ تا اسمو یادم رفت بگم یکی هیلا که تو شاهنامه اومده و پرنده خوشبختیه و یکی هم ماندانا که مادر کوروش کبیر که اسمش در قرآن اومده هست...

بهار خانومی جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://istgah-eshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام سمیه جون

آخی داری مامان میشی ترس نداره که عزیزم (البته چه میدونم شایدم داره)

انشاالله همه چیز بخوبی درست میشه و نی نی شما هم به دنیا میاد

خوشحال میشم به من هم سر بزنید منتظرتم عزیزم

دایی حامد جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 11:29 ب.ظ http://deltalogo.blogfa.com

نمیی دونم جرا اینقد دوست دارم بیام هی تند تند سالم کنم.

سسسسسسسسسسسسسس
للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مممممممممممممممممممممممم

بی تو هیچم بخدا، بنشین پیش ِ دل ِ من ، بنشین

قدر این قلبِ پر از مهر بدان ، در دل ِ خسته بمان

منم و خانه ی ویرانه ی دل

بی تفاوت مگذر از در میخانه ی دل

این نفسها بخدا ارزان نیست

بر نمی گردد هیچ

قدرم امروز بدان

که به دام تو اسیرم ای دوست

شاید امروز چو بگذشت نباشم فردا

آه ، شاید که نبینی دگرم

سحربانو شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام بابایی و مامانی
مرسی عزیزا
می دونین من که یه عالمه منتظر این عسلک تپل مپلی هستم.
اون روزایی هم که نبودین خبرشو از سانا جون می گرفتم.

شما نسبت به ما کلبمون و عسلک نازمون لطف دارین
اونم مطمئنا منتظره زودتر بیاد و با این همه خاله مهربون و آق عمویی ها و دایی جونی ها آشنا بشه
حالا از کجا میدونی تپله؟

بابایی یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

چون نی نی شما دخمله ... من میگم تا دنیا بیاد اسمشو بذارید پپر... مخفف پروانه :))

این هم نظریه
اینطوری هم قشنگه

بابایی یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... ممنونم... همه میگن که یه کمی سام براشون آسون نیست.... ولی کم کم با این اسم هم اخت می شین... ممنون از همراهی تون تو این چند ماه شاد باشید.

همیشه نامدار باشه
مطمئنا همینطوره که شما میگین

نفس سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.nafas82.blogfa.com

سلاممممممممممممم
خوفی؟
وب باحالی داری ها
به ما سر بزن

مرسی شما لطف دارین
حتما به شما هم سر میزنیم

نیلوفر چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.niloyi.blogsky.com

سلام
چند تا اسم دختر:پارمیدا نیلوفر پانیذ شیوا ساناز سانیا مانا مانیا عسل سارا حدیثه حدیث نازیلا سانا غزل غزال پرنیان روشنک فرانک کاملیا جسیکا مرسده ملیکا نفیسه پریا نیوشا نسترن پانته آ نازنین بهار

وای مرسی از این همه اسم خوشمل که برامون فرستادین زحمت کشیدین
ولی ۷۰٪اونها رو بین اقوام داریم
بازم ممنون

مینو سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
من تازه وبلاگ شما رو دیدم ، خیلی خوشم اومد، ایشالا نی نی تون به سلامتی به دنیا بیاد. من یه پسر 4 ساله دارم بنام پارسا ، خیللی دوس داشتم یه دختر هم داشته باشم ولی چون پیرو شعار " فرزند کمتر ، زندگی بهتر "هستم به همین یکی قناعت کردم. ولی اسم دختری که خیلی دوس داشتم به شما پیشنهاد میدم . امیدوارم خوشتون بیاد . " مهرسا " یعنی از جنس مهر و محبت .
زنده باشین و سربلند

رزیتا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.ashpazi1387.blogfa.ir

سلام

الینا به معنی نعمت چون میگن دختر نعمت و پسر رحمت است دیدم این اسم قشنگی باید باشه البته از نظر من

وای مرسی رزیتا جون
چه اسم قشنگی و از همه مهمتر معنای قشنگشه
حتما با باباعلی در میون میذارم
بازم ممنون

مریم ومائده سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام خوشمل خاله چه طوره . ارمیتا پیشنهاد دختر خاله و اصیلا (سوره فتح ایه ۹ ) یسرا ( سوره شرح ایه ۵ ) و تینا پیشنهاد خاله است .

سلام خاله جون و مائده گل
مرسی از بابت نظرات قشنگتون
من خودم هم اسم یسری را خیلی دوست دارم
مائده خانوم راستی ۱ جاسه غیبت داشتین ها ۲ درس عقب موندی
این دفعه باید جبران کنیم پس غر نزنی ها
شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد