کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

کلبهء عشق ما

عکسها و خاطرات دخترم سدنا الهه دریاها خدای خوبیها

gipsy رو کجا پیدا کنم

سلام

شاید با شنیدن این آهنگ بگین وای  چقدر آهنگهای.....  گوش میدی ولی چند روز دنبال این آخرین کار گروهgipsy kings هستم ولی تلاشهام هیچ فایدهای نداشت الانم از سر اجبار و فقط برا خالی نبودن عرصه و اینکه دیگه اصلا وقت search کردن ندارم اینو گذاشتم.

اگر جایی این آهنگ gipsy رو پیدا کردین که میشد آهنگ زمینه کردش خبرم کنین

بی صبرانه دنبالش میگردم

راستی اینجا لازم میدونم از یه دوست خوب که ادرس وبلاگش هم اینحا لینک شده (ایزیس کامپیوتر)  نهایت تشکر رو داشته باشم(بچه ها برا همه کمک هاتون ممنونم)

این رو هم تقدیم میکنم به همسر و همسفر زندگی ام:

هوا ترست به رنگ هوای چشمانت
دوباره فال گرفتم برای چشمانت
اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا
قبول کن که بریزم به پای چشمانت
بگو چه وقت دلم را ز یاد خواهی بر د
اگر چه خوانده ام از جای جای چشمانت
 دلم مسافر تنهای شهر شب بو هاست
که مانده در عطش کوچه های چشمانت
تمام اینه ها نذر یاس لبخندت
جنون آبی در یا فدای چشمانت
چه می شود تو صدایم کنی به لهجه موج
به لحن نقره ای و بی صدای چشمانت
تو هیچ وقت پس از صبر من نمی ایی
در انتظار چه خالیست جای چشمانت
به انتهای جنونم رسیده ام کنون
به انتهای خود و ابتدای چشمانت
من و غروب و سکوت و شکستن و پاییز
تو و نیامدن و عشوه های چشمانت
خدا کند که بدانی چه قدر محتاج ست
نگاه خسته من به دعای چشمانت

(شاعر:مریم حیدر زاده)

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار جمعه 22 تیر 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com

سلام سمیه من ۱ دونه آهنگشو دارم واست میزارم گوش بدی حالا گریه نکن (دوست دارم سمیه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد